dilluns, 11 de gener del 2016

Fotografia de cavalls per a la Yeguada Dicar



Adoro els cavalls. Als 7 anys muntava sol, al 12 ja n'havia caigut dues vegades i als 14 em plantejava seriosament dedicar-m'hi de forma professional. A casa les vacances d'estiu les passàvem al Pla d'Anyella o a la Vall d'Aran, els àlbums de fotografies d'aquella època estan farcits d'animals de peu rodó. La meva mare sempre ha acceptat amb certa resignació "tenir més fotos de cavalls que dels meus propis fills". C'est la vie a Can Fajula.

És per aquest patrimoni immaterial que quan des de Ciclick (mai els podré estar prou agraït) em van referenciar com a fotògraf per a la Yeguada Dícar, no vaig dubtar ni un moment en acceptar la feina. 

Vàrem començar a finals d'estiu, fotografiant les eugues i treballant amb en Jordi i en Toni en el disseny de la pàgina web i les imatges necessàries. Aquí hi ha hagut el punt clau d'aquest projecte, quan al teu costat tens uns professionals que visualitzen la feina i ho saben transmetre, tot és molt més senzill, i el resultat, l'esperat per les tres parts; l'estudi de disseny, el client i jo.

El millor de tot això però és veure la il·lusió que hi posen gent com en Rafael i la Carme. Tornar al cap d'uns mesos i comprovar com han crescut aquelles pollines o com cada cop és més evident la gestació d'alguna euga, fa que et sentis aquesta feina una mica més teva que la resta de projectes. 

Fotografiem millor allò que més estimem, i en aquest cas, a mi no m'ha costat gaire.